Com a segon objectiu, tinc el de crear un àrea de servei per aquells que desitgem coordinar els nostres desplaçaments, d'una forma senzilla i buscant la rendibilitat del nostre negoci, es ha dir, saber l'ocupació de cadascun dels companys associats en un calendari setmanal a fi de racionalitzar i economitzar en els transfers.
Finalment, posar en comú tots aquells coneixements que tenim per un millor aprofitament del potencial, que com a col.lectiu, tenim, exemples serien: llocs on canviar pneumàtics, bateries, xapa i pintura, descomptes de gasoil, TPV's, on anar a dinar en una zona en concret..., i mil coses que ens poden fer estalviar uns euros.
Tot plegat, un repte ambiciós que ha d'anar poc a poc i amb l'aportació de tots vosaltres fins arribar a un benefici comú.
A la vostra disposició,
Roman Llort
Aquest primer escrit, molt general, intenta posar les bases d'un sistema de coordinació que sigui el mes pràctic i senzill possible.
No ens hem de complicar mes la vida, doncs prou en tenim amb fer fulls de ruta, declaracions d'IVA i IRPF, revisions mecàniques i els serveis del dia a dia.
Ha de ser un sistema que mantingui, per una banda, les afinitats i confiança que cadascú tenim amb companys en concret, i per l'altra, que tots estiguem inter_relacionats per allò que ens pot afectar.
Uns tindrem mes facilitat per estar coordinats informàticament, i altres només per telefon o e-mail, tots seran bons sistemes si l'objectiu, de racionalitzar la feina, s'assoleix.
El sistema cadascú el triarà, jo només hi poso les bases, el temps i l'eina per fer-ho.
Objectiu idíl·lic: no anar o tornar de buit de l'aeroport
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada