Com a segon objectiu, tinc el de crear un àrea de servei per aquells que desitgem coordinar els nostres desplaçaments, d'una forma senzilla i buscant la rendibilitat del nostre negoci, es ha dir, saber l'ocupació de cadascun dels companys associats en un calendari setmanal a fi de racionalitzar i economitzar en els transfers.
Finalment, posar en comú tots aquells coneixements que tenim per un millor aprofitament del potencial, que com a col.lectiu, tenim, exemples serien: llocs on canviar pneumàtics, bateries, xapa i pintura, descomptes de gasoil, TPV's, on anar a dinar en una zona en concret..., i mil coses que ens poden fer estalviar uns euros.
Tot plegat, un repte ambiciós que ha d'anar poc a poc i amb l'aportació de tots vosaltres fins arribar a un benefici comú.
A la vostra disposició,
Roman Llort
Aquest primer escrit, molt general, intenta posar les bases d'un sistema de coordinació que sigui el mes pràctic i senzill possible.
No ens hem de complicar mes la vida, doncs prou en tenim amb fer fulls de ruta, declaracions d'IVA i IRPF, revisions mecàniques i els serveis del dia a dia.
Ha de ser un sistema que mantingui, per una banda, les afinitats i confiança que cadascú tenim amb companys en concret, i per l'altra, que tots estiguem inter_relacionats per allò que ens pot afectar.
Uns tindrem mes facilitat per estar coordinats informàticament, i altres només per telefon o e-mail, tots seran bons sistemes si l'objectiu, de racionalitzar la feina, s'assoleix.
El sistema cadascú el triarà, jo només hi poso les bases, el temps i l'eina per fer-ho.
Objectiu idíl·lic: no anar o tornar de buit de l'aeroport
Hola Román, yo tengo una experiencia muy parecida, como imagino tendremos cada uno de nosotros. Me parece que la solución será que los colaboradores digamos que no a los servicios que nos den en la estación de sants, ya que parece que la asociación (en la que yo estoy) no hace nada para remediarlo. Espero que se solucione lo antes posible, por que no parecemos taxis de lujo si no delincuentes.
ResponElimina